tisdag 1 november 2011

Vill du bli fotad?

Hittills när jag fotat har jag fotat min barn och djur och "lånat" vänners barn och att fota på. Jag älskar så klart att fota de, men behöver mer variation för att lära mig mer. Dessutom är mina barn ganska trötta på att bli förföljda av en kamera titt som tätt... :-) Vad gäller modellbilder så har jag fotat Lovisa mycket och jag är så tacksam för att hon ställer upp på mina ideér. Jag fotar henne gärna mer men jag tänker lite smått börja söka runt efter andra "modeller" också. Inte för att jag är trött på Lovisa, nej nej, men ju mer olika människor jag fotar, desto mer lär jag mig. Så är ni eller nån ni känner intresserade så tveka inte att höra av er till mig. Jag fotar för att lära mig och jag vill öva på allt. Från husdjur och prylar, till bebisar och barn, familjeporträtt, eller mer modellbilder. 
Vad gäller modellbilder så har intresset för det stigit mer och mer. Jag tycker om hela grejen med att ta bilder som sticker ut, att fånga det unika på bild. Hittills när jag fotat har jag själv fixat smink och hår inför fotograferingarna så vill ni det så gör jag det gärna. Är du intresserad av att ta lite tuffa, roliga, unika bilder på dig eller dig och en kompis så hör av dig. Antingen om ni har någon idé själva eller så har jag massor på lager! 
Självklart kostar ingen av dessa fotograferingar något för er, jag gör det som sagt för att lära. Som tack för hjälpen får ni en skiva med era bilder.
INTRESSERAD?? Hör av er via mail: madelene.oreteg@spray.se eller på facebook.

Här kommer ett litet smakprov av bilder jag fotat, för mer bilder får ni kika bakåt i bloggen eller kolla albumet på facebook.

(klicka på bilderna för att se de i större format)


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar