söndag 6 januari 2013

Sökes!

Det är ett nytt år och det innebär nya satsningar för min verksamhet/företag. Jag har en hel del temafotograferingar i planeringsstadiet och ska även utöka min portfolio med en del bilder. Därför söker jag nu:

För temafotograferingar:

  • Barn i 2-3 års ålder. Både pojkar och flickor.
  • Syskonpar. Nyfödd/mindre än 3 månader och ett äldre syskon på max 4 år.
  • Tvillingar. Från nyfödd upp till 15 år.
  • Barn i 9-12 års ålder. Kompisar eller syskon, minst 2 stycken.
  • Vuxna, både män och kvinnor för modellfotografering.
  • Ett yngre par, 15-20 år.
Detta är det jag söker för tillfället inom temafotograferingar, men jag får nya ideér hela tiden så passar inget av ovanstående in så maila mig gärna ändå, helst med bild, så hör jag av mig när en fotograferingar som passar dig/er dyker upp.
Temafotografering innebär att jag planerat ett visst tema för fotografering som kan innebär specifika kläder, rekvisita mm. 

För portfoliobilder:

  • Bebisar, från nyfödd och upp till 1 år, dock med lite prioritering på nyfödda just nu.
  • Generationsfotografering, minst 3 generationer med yngsta högst 5 år.
  • Ett yngre par, 15-25 år.
Precis som jag skrev här ovan, anmäl gärna intresse även om inget passar in just nu.

Ni som blivit fotade får ett urval av bilderna på skiva. Bilderna kommer att publiceras på hemsida, blogg och facebook så detta måste vara okej för de som vill fotas. Bilderna kan även komma att användas i reklam och annonsering för mitt företag.

Är ni intresserade så maila mig, gärna med bild för att jag ska veta vilken slags fotografering som är passande för just er. Maila på: kontakt@madeleneoreteg.se
Önskar även komma i kontakt med make-up artist för vissa modellfotograferingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar